Aplikacija
za inventuru
Izbacite papire iz inventure bez ulaganja u skupe barkod terminale. Uz jednostavan i user-friendly App svaki zaposlenik doprinosi točnijem popisu. Za velika i mala skladišta, jednu poslovnicu ili cijelu POS mrežu.
Pogledajte snimku webinara Inventura
već od
20 €
po korisniku mjesečno + jednokratni troškovi pripreme (od 30 EUR po inventuri.) Cijene su bez PDV-a
Aplikacija za inventuru
Izbacite papire iz inventure bez ulaganja u skupe barkod terminale. Uz jednostavan i user-friendly App svaki zaposlenik doprinosi točnijem popisu. Za velika i mala skladišta, jednu poslovnicu ili cijelu POS mrežu..
* + jednokratni troškovi od 30€ po inventuri. Cijene su bez PDV-a
već od 20 € / korisniku/ mjesečno *
V I D E O P R E Z E N T A C I J A
User-friendly inventura
za svakog člana teama
Upotrebom aplikacije, svaki zaposlenik doprinosi bržem i točnijem popisu zaliha. Postupak popisa je jednostavan, a svi podaci se pohranjuju i obrađuju centralizirano. Tu su i sustav prijave problema te sustav koji proširuje proces inventure za tvrtke koje provode godišnju reviziju.
Radi na svakom Android
ili iOS pametnom telefonu
Aplikacija radi na svim Android i iOS pametnim telefonima pa će je svaki član Vašeg tima moći koristiti za inventuru.
Aplikacija je "napunjena" Vašim podatcima
U aplikaciji za inventuru, svaki će član vašeg tima imati sve podatke o vašem katalogu (šifra, barkod, naziv) koji mu trebaju za učinkovit popis.
Očitavanje EAN i QR
kodova kamerom telefona
U cilju da upis u popisne liste bude brži i točniji, aplikacija koristi kameru telefona kako bi očitavala EAN kodove artikala ili QR oznake vaših lokacija u skladištu ili poslovnici.
Brzo ručno dodavanje artikala u popisnu listu
Kod ručnog unosa, artikli se u inventuru dodaju odabirom iz liste. Listu je moguće brzo filtrirati po bilo kojem podatku pa je dodavanje brzo i intuitivno.
Pregled i ispravak popisanih količina
Zaposlenici mogu pregledati i ispravljati svoje vlastite unose. To im omogućuje da pogreške ispravljaju samostalno i na siguran način.
Sustav prijave
problema
Nailaskom na problem zapslenik kroz aplikaciju može poslati info odgovornoj osobi i sve dokumentirati fotografijom sa "lica mjesta".
Kompatibilno sa
Zebra terminalima
Aplikacija sjajno surađuje sa Zebra terminalima koji rade na Android OS-u te imaju Zebra Data Wedge.
Istražite ponudu Zebra PDA barkod čitača
A D M I N I S T R A C I J A
Centralizirano upravljanje inventurom
Osim aplikacija za zaposlenike, sustav pripreme inventure opremljen je i centraliziranim upravljanjem podacima u stvarnom vremenu. Administrator može obavljati korekcije te izraditi finalnu popisnu listu za uvoz u bilo koji poslovni ili računovodstveni program.

Sustav koji radi s bilo kojim
poslovnim programom
Audax sustav inventure samo je kostur cijele priče. Sve tablice i podatci s kojima želite raditi u potpunosti se prilagođavaju Vašim potrebama. Prije inventure, potrebno je poslati Excel listu svih artikala i dodatnih podataka kako bi se sustav u potpunosti prilagodio Vašim potrebama.
Moćno "live" pretraživanje i
potpuni pregled podataka.
Admin ploča omogućuje uvid u "live" podatke sa svih popisnih terminala (aplikacija na telefonima zaposlenika). Brzo pretraživanje daje kvalitetan uvid u situaciju popisa, a oznake po bojama otkrivaju nepravilnosti već na prvi pogled.
Izvoz popisne liste za sve
poslovne programe.
Osim osnovnih podataka o artiklima, u popisnu se listu mogu staviti i svi podaci koje zahtjeva Vaš poslovni program. Za jednostavnije inventure, aplikaciju možete povezati s Google tablicom u kojoj se nalazi sve što treba, pa nemate nikakve dodatne troškove za prilagodbu sustava.