Vaš odjel za
Obračun plaća
& HR
Uslugama obračuna plaća brinemo o svim aspektima administracije ljudskih resursa kako bi osigurali da vaši zaposlenici budu zadovoljni i motivirani.
Vaš odjel za
Obračun plaća & HR
Uslugama obračuna plaća brinemo o svim aspektima administracije ljudskih resursa kako bi osigurali da vaši zaposlenici budu zadovoljni i motivirani.

N A Š E U S L U G E
Što je uključeno u usluge obračuna plaća zaposlenika
Naša usluga obračuna plaća obuhvaća sveobuhvatnu HR
podršku kako biste se mogli usredotočiti na ključne poslovne
aktivnosti, znajući da su plaće i povezani administrativni zadaci u pouzdanim rukama
Mjesečni obračun plaća i drugih dohodaka
Pružamo točan i pravovremen obračun plaća, uključujući autorske honorare
i ugovore o djelu. Naša usluga osigurava da svi interni i eksterni zaposlenici
budu isplaćeni na vrijeme i u skladu s važećim zakonima.
Vođenje kadrovske
evidencije
Uz pažljivo vođenje kadrovske evidencije, imat ćete uvijek na raspolaganju ažurirane informacije o vašim zaposlenicima. Ovo uključuje praćenje radnog iskustva, obrazovanja, certifikata i ostalih relevantnih podataka koje trebate kod planiranja napredovanja unutar vašeg teama.
App za vođenje radnog vremena zaposlenika
Svim vašim zaposlenicima možemo dati pristup aplikaciji za bilježenje prisutnosti i odsutnosti. Tako osiguravamo da vam evidencije radnog vremena ne predstavljaju administrativno opterećenje.
Dolaske i odlaske s polsa, rad od kuće ili terenski rad zaposlenici evidentiraju na svom pametnom telefonu. Bez ulaganja u dodatnu opremu.
Prijave i odjave
radnika za obvezna osiguranja
Brinemo se za sve administrativne formalnosti u vezi s prijavama i odjavama radnika na obavezna osiguranja u državnim institucijama. Ovo osigurava da vaši zaposlenici uvijek budu zakonito prijavljeni, a vi izbjegavate potencijalne pravne probleme.
Planiranje dodataka
na plaće zaposlenika
Pomažemo vam optimizirati troškove plaća vaših zaposlenika kroz
planiranje neoporezivih i oporezivih dodataka na plaću
(bonusi, božićnice, uporabe automobila, naknade za rad od kuće itd). Time se
poboljšava zadovoljstvo zaposlenika i
atraktivnost vaše tvrtke kao poslodavca.
Planiranje radnih procesa
u trgovini
Rado ćemo vašoj tvrtki pomoći u učinkovitoj sistematizaciji
radnih mjesta. Rezultat će biti jasne radne procedure raspoređene unutar tima,
minimalne pogreške u prodajnim i skladišnim transakcijama, zadovoljni
zaposlenici te radni procesi koje je lako nadzirati i optimizirati.
Ostale administrativne HR usluge
Osim obračuna plaća, nudimo i širok spektar administrativnih usluga u području ljudskih resursa, uključujući sastavljanje ugovora o radu, vođenje evidencije o radnom vremenu, pripremu dokumentacije za banke i ostale administrativne zadatke.